czwartek, 1 marca 2012

czy ja narzekałam?

Czy ja narzekałam na spanie Stasia? To odszczekuje HAU HAU HAU synku proszę śpij tak jak jeszcze 3 dni temu ....  Dlaczego? Bo wcześniej spał 20 do 5-6 rano ale spał pozywiając sie pod drodze ino a teraz? KOSZMAR- Z wtorku na środę urządził pobudkę o 1:30 ( po 30 min jedzeniu) i nie spał do 4! Podałam w końcu nurofen bo ileż mozna się szarpać miał ochotę sie bawić na próby usypiania marudził i płakał. Dziś w nocy po niedospaniu w dzień zasnął o 19 o 21 ryk i tam i nocne Polaków rozmowy... Do 24 próby usypiania. Tym razem dostał espumisan ale niewiele pomogło... Zasnął dopiero o 24 wiercąc się i narzekając co chwilę. Jeszcze jedna taka noc i padnę. Ja naprawdę wymagam więcej niż 4-5 godz snu na dobę. A i kurczaczek powinien więcej spać niż 9 godz na dobę... RATUNKUUUUU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz